I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Awesome day

Av Eveliina med två i - 8 juni 2012 21:18

Har haft en grym dag idag.  Först gjorde jag mig lite fin för min brors student och efter att mormor och morfar kommit åkte vi sen till hans skola för att se honom springa ut. Det var rätt härligt väder faktiskt för en gångs skull men fick typ kramp i mina fötter av klackskorna jag hade, haha. Men GRATTIS till studenten, bro!

Sen åkte vi hem och sen drog jag ner på stan med underbaraste och bästa Elin. Det var förresten hon som skrev det förra inlägget. Tack för att du finns, gumman! Så glad att jag har dig!   Här är en länk till hennes blogg: http://eelinlindgren.devote.se/



Vi gick i alla fall runt i en massa affärer och tittade på typ allt möjligt, och ändå blev det enda jag köpte två par strumpbyxor. Haha, lite fail. Var väl ingen shoppingdag idag direkt.

Vi såg lite av studenternas kortege (stavning?). Det var riktigt roligt att se alla glada studenter som firade och hade kul. Blev ganska avis och sugen på att själv ta studenten. Bara ett år till...! 

Efter vi fixat hårfärg begav vi oss hem till mig, där jag åt middag helt själv för en gångs skull, och sen satte vi igång och färga varandras hår. Hade en jättekul stund med mycket prat och skratt. ^^ Tyckte färgningen blev riktigt bra (lägger upp en halvmobbad bild på mig) och jag är nöjd.  Tack Elin för en awesome dag!


Nu ligger jag och myser i sängen och har det gött. Lägger upp en massa bilder från dagen:


                                       



Avslutar med bilden på mig helt osminkad och med nyfärgat hår.


/E med två i  

 
 
Camilla

Camilla

8 juni 2012 23:04

Tack detsamma :D

http://a-new-life.bloggplatsen.se

 
Agirl

Agirl

9 juni 2012 10:13

Naw Gud vad kul att du haft en sådan bra dag! :D
Det är dagar som dessa som får en att verkligen vilja fortsätta kämpa! <3
Så glad att du har en sådan fin vän, de är så bra att du har kvar henne för vi behöver våra vänner som mest nu. <3 Din hårfärg blev grymt fin! <3 Passar så bra i den, grymt bra gjort själv! :D Det tar nog tid att sluta lyssna på den, kan erkänna att jag faller för den hela tiden, smygtränar enormt mycket, gör andra saker och den ljuger jag om att jag inte gjort något alls. Det är svårt, jag vill vara ärlig, men jag kan inte sluta ljuga för det är detta jag har kvar. Jag lyssnat och lyder Ana hela tiden. Men du är duktig för då går upp varje dag och fortsätter kämpa, du låter inte Ana hindra dig från att fortsätta även om det är fruktansvärt svårt! Så var stolt! Ok, så stolt över dig att du klara dig igenom BUP och slutenvård. :) jag hoppas jag kan hitta det, det ska jag! <3 jag hoppas det blir bättre, mer frihet och ansvar låter grymt bra! Ja du har rätt man måste kämpa sig igenom detta själv, ingen kan göra det för dig. Ja det är tur att jag får hjälp, är glad för det trots Anas skrik om hur dåligt det är, skönt att folk typ mina psykologer och så tar mig på allvar och vet hur jag mår. Även fast det är sjukt jobbigt så är det skönt att folk runt mig vet, för de finns där redo att fånga mig när jag faller. <3 Tack så jätte mycket, är så sjukt nervös och kl13 på måndag börjar det. Fick i vare fall permission från BUP för att åka hem och packa imon kväll, ska försöka göra det så hemtrevligt som möjligt i mitt nya rum på anorexi slutenvård. Sätta upp foton, som peppar mig att fortsätta kämpa. Vi ska resa oss, som låten skyscraper. "try tear me down but I will be rising from the ground like a skyscraper!" Tack så jätte mycket, tack för att du tror på mig! <3 tack för att du länka mig, jag gör det på måndag eftermiddag får äntligen internet och min data då! :D Du sa det mot ett friskt och fritt liv! Jag finns vid din sida och du finns vi min, vid gör detta tillsammans och tar steget och hoppat rakt ut ihop! <3 Du sa det vi ska klara detta! Någon gång ska vi vinna, vi ska bli starkare! Du är en så fin och vacker tjej, så snäll och med ett gott hjärta låt inte Ana ta det ifrån dig! Du är fantastisk som kämpar på! <3 Så fortsätt! <3
Tack för dina kommentarer de värmer så! <3
Jätte grattis att du klara att äta middag själv, grymt bra gjort och du slog Ana! :)
Hoppas du har en bra helg och en bra skolavslutning! <3
Jag hoppas jag kan få lite permission och gå på den på torsdag! :) <3
MASSA MASSA KRAMAR!!!! <3 :)
xx
Agirl

http://www.agirl-blogg.blogspot.se

Eveliina med två i

9 juni 2012 12:20

Japp, hade det riktigt bra igår :D
Jag är så glad att jag har henne och att hon inte lämna mig när jag som mest behövde henne liksom, utan hon var där för mig.

 
Agirl

Agirl

9 juni 2012 10:14

Ps din klänning var så sööööt!!! <3
xx
Agirl

http://www.agirl-blogg.blogspot.se

Eveliina med två i

9 juni 2012 12:20

Hihi tack så mycket! :D Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards