I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Mår hemskt

Av Eveliina med två i - 23 april 2012 15:49

Och det beror inte helt på anorexin. Kändes konstigt och stelt i skolan och det har blivit en massa strul som jag ångrar jättemycket så en kompis är jättebesviken och arg på mig nu... Mår hemskt nu och vet inte hur jag ska lösa det här... Får se hur det är i skolan imorrn och jag hoppas att det löser sig. Varför blev det så här?? Fan, fan, fan!!!


535103_370819966289668_191850820853251_966883_944180913_n_large

 
 
Freeddz

Freeddz

23 april 2012 19:32

Diggar din header ! Tycker din blogg är 7kt inspirerande, och du borde vara stolt över dig själv vad som än händer, för allt händer av en mening. Du och din kompis löser det ska du se ! Ha det bra :)

http://turbulens.bloggplatsen.se

Eveliina med två i

23 april 2012 19:51

Tack så mycket! :D Gillar din profilbild! :) Jag hoppas verkligen du har rätt och att det löser sig till slut! Kram!

 
V

V

23 april 2012 22:54

Hej Eveliina! Blev glad över kommentaren, det är oftast ingen som bryr sig om mig. Så till dina frågor, jag är utskriven men har ännu inte blivit friskförklarad. Jag är förmodligen underviktig nu, men jag har varit på normalvikt ett tag innan jag ledsnade på det. Finns nig inget hopp om friskheten i mig. Men du borde verkligen kämpa på!! Kram

http://Perfectillusion.bloggplatsen.se

Eveliina med två i

24 april 2012 14:11

Vad tråkigt att höra! Du får inte ge upp! Du vill väl kunna bli frisk och fri? Du får försöka hitta motivationen igen, jag tror på dig!
Kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards