I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Eveliina med två i - 5 april 2013 19:20

Sov rätt okej i natt faktiskt, vilket var skönt. Har varit en rätt slapp dag idag annars. Provade en ny grötfrukost, men den var tyvärr ingen hit. xP Jaja, testade nåt nytt i alla fall.

Drog sen ner till en kyrka och mötte upp mina kompanjoner som jag gör religionsarbetet med och vi satte oss ner och intervjua en präst i typ en timma... Jag är verkligen inte mycket för religion kan jag säga.

Drog sen hem och käkade en mumsig lunch och väntade typ bara på att tiden skulle gå. Åkte sen till gymmet för lite träning och det gick okej. :) Nu är man trött i alla fall. x)

Har precis ätit en stor middag och ska bara ta det lugnt resten av kvällen också. Blir bra det! I helgen kommer jag ha en del saker och göra så får se hur uppdateringen blir. Ha en toppenhelg allihopa!


 


Vårtecken i min trädgård! 

     


Gröten i morse: 

 


Lunch: räkor, rökt lax och grönsaker!

 


Middag: Kyckling, grönsaker och quinoa! (Har jag sagt att jag älskar broccoli?)

 


/E med två i  Kod för att importera min blogg till Nattstad:3905416255

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards