I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Eveliina med två i - 16 september 2012 19:14

Wazzap dudes? Denna söndag har varit rätt så okej och mått likaså. Vi började med att titta på ännu en film som vi hyrde igår, men den sög!!! Värdelös! Fatta ingenting...

Sen efter lunchen gjorde jga typ ingeting. Ville ut och gå men det blev inte så. Sen övertalade vi en personal att åka ut efter fikat. Det blev geishaglass. Rätt god faktiskt.   Bästa glassen jag fått hittills här.

Sen åkte vi alltså ut en sväng till typ havet och gick lite på klippor och fotade. Lekte modeller igen, haha. ;) Det var mys!

Sen körde vi tillbaka. Ville ut och gå nu en kort runda eftersom vi inte gått en halvtimma riktigt, men det fick jag inte. Sad face. :( Jaja. Sitter nu och chillar på rummet Ikväll blir det kvällis framför TV:n. Ska glo på X-factor. Det blir nice!

Imorrn är det också viktdag. Vill inte! Är så nervös! Kommer säkert ha gått upp jättemycket igen, vill inte tänka på det! Är ju så sabla fet! Usch, hatar måndagar! :(


Pictures from today:

                       '

Bubblor!!!


/E med två i

Av Eveliina med två i - 16 september 2012 10:00

Har skaffat instagam och äntligen börjat använda den, haha. ;) Följ mig gärna där! Jag heter eveloinen. Puss på er!



/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards