I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact.

Av Eveliina med två i - 28 augusti 2012 22:33

Har varit en riktigt lugn dag idag och typ inte hänt ett skvatt. Har inte haft samtal eller någonting. Har glott på film typ och pysslat lite, men annars ätit och vilat som vanligt. Blev korvgryta igen till middag, men det gick ändå bra. Har väl typ vant mig vid korven vid det här laget, haha. Till mellanmål fick vi glass igen. Samma som förra gången. Nån yoghurt utanpå med jordgubb- och vaniljglass inuti. Helt okej och det gick bra.

Har pratat med en personal här och gjort färdigt matplaneringen nu, tack och lov! Ska typ att precis samma sak frukost, mellanmål och kvällsmat varje dag. Känns lite trist, nu när man är så van vid att man får så varierat, men det blir nog enklast så. Ska nog försöka variera mellanmålet lite ändå. ;)

Det blir förresten att jag åker på torsdag! Hoppas verkligen att allt går bra och det går ihop med tåg och tider och sånt där! Är en tidspessimist så vill vara i god tid och så så jag slipper stressa och jag kanske missar tåget eller sätter mig på fel. Vore inte så bra. Men förhoppningsvis flyter det på bra! Åker liksom i övermorrn! Nervöööööst!

Tidigare idag tog jag och två till en promenad i regnet som blev en upptäcksfärd, haha. Det var trevligt och mysigt!

Hände en grej på kvällen som gjorde mig illa till mods men det löser sig nog!

Annars har det inte hänt så mycket. Kommer nog ha mycket att göra imorrn och det är mycket som ska fixas och så inför helgen. Men det blir nog bra! Nu ska jag sova, gonatt på er!  


              


/E med två i

 
 
Ingen bild

@nomym

28 augusti 2012 23:11

Fina du, hoppas det går bra att komma hem!

Eveliina med två i

30 augusti 2012 22:13

Tack, hoppas jag med! :D Kram!

 
Ingen bild

Johanna

29 augusti 2012 08:31

Vad hände? <3

Eveliina med två i

31 augusti 2012 09:43

En i personalen sa inte så jätteroliga saker om mig och min kompis om man säger så. Att vi kommit för nära varndra (?) osv. Blev lite ledsen, men det ordnar sig nog.

 
Livv

Livv

29 augusti 2012 18:24

Den där korven alltså x) Resan och tåget kommer säkert gå jättebra, det här fixar du! :) kram

http://livv.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards