I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Besök!

Av Eveliina med två i - 11 augusti 2012 22:41

Sorry för ett väldigt sent inlägg! Har inte haft tid att blogga förrän nu, och det tog en evig tid att ladda upp alla bilder!

Men dagen har varit bra idag. Fick dock korvgryta igen till lunch, men misstänkte faktiskt det, eftersom det var ett tag sen vi fick det nu. Jaja. Det gick bra ändå.

Som sagt kom min mamma och syster på besök! Det var så otroligt roligt att se dom igen, det var så längesen! Först gick vi till stranden en stund och satt vid havet och solade och pratade. Sen gick vi tillbaka till kliniken och åt mellanmål. Efter det var jag och min syster lite på mitt rum och snackade och så lite. Sen satte vi oss på balkongen i det uunderbara vädret och spelade kort. Hade det jättekul och jag kände mig som vanligt igen!

Sen var de tvungna att dra sig hemåt. Kändes lite tråkigt. :( Saknar dom redan, men det var kul så länge det varade. Hoppas de kommer snart igen!

Dagen har gått fort och nu ska jag krypa ner i sängen snart. Ska bli skönt att få sova och samla krafter för en ny dag imorrn. Gonatt allihopa!


Min underbara syster  

                                           


/E med två i

 
 
Thessan

Thessan

12 augusti 2012 08:33

ja, kul med en liten bild på påsen sen =) Vilka härliga bilder du tagit, ser så mysigt å fint ut! Ja, nu är jag äntligen frisk igen å kan jobba på som vanligt :)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helping

12 augusti 2012 09:40

Vad heter din syster och hur gammal är hon? Hon bryr sig inte om hur hon ser ut eller? Alltså på samma sätt som dig?
Hur reagerade din mamma när hon såg dig, kommenterade hon ditt utseénde eller hon bara behandlar dig som vanligt?

Palla att ni fick korvgryta igen, det känns som om att ni bara äter korv hela tiden haha. Hur länge ska du stanna? Kämpa på! Tänk på att livet egentligen är härligt att leva :)

Eveliina med två i

12 augusti 2012 15:53

Hon heter Sofia och är snart 16 år. Hon bryr sig väl om hur hon ser ut, men inte på samma sätt som mig.
Hon behandla mig som vanligt och kommenterade inte mitt utseende. Förstår inte varför hon skulle göra det?

Haha, ja känns så för mig också... ;) Är redan väldigt trött på korv!
Vet nte riktigt hur länge jag ska stanna, utan det får man se allteftersom.
Tack, det ska jag! :) Kram!

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 augusti 2012 14:45

Så skoj att du har haft lite besök:) Mindre kul att du fick den där attans korvgrytan till middag igen. Måste man äta saker även om man verkligen inte gillar det? Finns det inga alternativ att välja mellan istället?

Jo, det blir ju så att denn riktiga prövningen blir när du väl är hemma igen, men jag vet att så länge du har viljan så kommer du fixa det även när du är utskriven sedan:)

http://patriciac.blogg.se

 
fanny

fanny

12 augusti 2012 17:21

Vad kul med besök:) Alltid lika härligt, fast jobbigt när de går. Men då blir man ännu mer motiverad till att bli frisk. Att nu "jäklar ska jag kämpa på så jag får träffa dem när jag vill":) <3

http://blanchettheart.blogpsot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards