I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Studiedag på stan

Av Eveliina med två i - 11 mars 2013 17:06

Blev en sen kväll igår och tidig morgon idag. x) Kunde inte sova längre än till åtta och var ganska trött och sliten när jag vaknade, usch... Louise sov i alla fall över och gick sen upp och åt choklad- och kokosgröt till frukost. Mättade bra!

Gjorde sen i ordning oss och gick till en vårdcentral och jag fick reda på svaren till blodprovet jag tog för typ en månad sen. Allting såg bra ut. :) 

Gick sen hem, åt lunch och drog sen på stan och har sprungit runt där sen dess typ. ;) Var också på mottagningen för samtal/vägning också. Det gick bra och hade ett ganska bra samtal, fast vågen visade -0,2 kg, så nu blir det nya tag igen. Och jag som tycker det gått ganska bra med maten... Ska få skriva matdagbok den kommande veckan och fylla i ett papper med fördelar/nackdelar med att bli sjuk. Märker faktiskt att jag har svårare att äta tillräckligt på helgerna. Vet inte riktigt varför, kanske att jag tänker att jag inte rör på mig lika mycket då eller nåt. Men mår inte bra utav det så skärpning där!

Shoppade i alla fall en tröja på Gina. :) Ville köpa jeans också, men vågar verkligen inte det nu, osäker på vilken storlek jag ska köpa. :/ Hatar det...

Ska svara på frågestunden, men får se om jag hinner idag! Passa på att fråga när ni har chansen haha! ;)


Jag idag:

     


Tröjan jag köpte: 

 


/E med två i  

 
 
Julia

Julia

11 mars 2013 17:28

Vad bra att provsvaren såg bra ut. :) Jobbigt det där med vikten... men håller du dig fortfarande på ett bmi kring 20? Du är i alla fall sjukt fin. <3

http://enrymd.blogg.se

 
Matilde

Matilde

11 mars 2013 18:36

Så söt du är i uppsatt lugg! :)
Jobbigt att vikten står still. Du får ju se upp med kompensatoriska tankar eftersom de bara håller dig kvar i ätstörningen. Försök istället att följa matschemat till punkt och pricka och tänka på hur du rör dig. Du är trots allt sjuk och måste gå upp i vikt, alltså får du kanske ge dig själv mer vila <3
Ta hand om dig, du är sjukt stark som kämpar på!

http://rosaljus.devote.se

 
Mallan

Mallan

11 mars 2013 19:26

Vad skönt att proverna var bra, alltid jobbigt när man ska vänta på svaren! ♥ Och fin tröja du köpte, riktigt härlig färg :)

Sv; Haha, men visst är det härligt att shoppa? Man blir så glad ♥ Hittade du något fint? ♥

Tack för dina värmande ord, de är så himla fina ♥ Bamsekram till dig min vän ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elin

12 mars 2013 00:00

Hej
Tycker det är jätte intressant med vad du äter och lägger ut bilder , gör gärna de oftare och även recept
Och dagens outfits
Äter du godis ?
Kan du lägga ut bilde på vad du äter til lunch o middag ?
Äter du pasta ris o potatis ?
Äter du enligt matschemat ? Isf hur set de ut
Vad har du för märke på yoghurt , bröd , flingor , juice ?
Väldigt bra blogg måste jag säga

 
Sophia

Sophia

12 mars 2013 09:28

Ibland kan det vara svårt att inte köpa något när man vet att man borde spara pengar :P hehe. Fast jag är lite snål av mig ibland. Men om det är något jag verkligen vill ha kan jag inte hålla mig ^^

Tråkigt att vikten visade ner igen :( Kämpa på! <3

SV:Jag har nu vant mig vid vår nya soffa ;)Den är dock inte lika mjuk men det är ju för att den är ny :P hehe

Ja, det kan vara lite frustrerande när man inte får det stöd man vill ha utav sina föräldrar :(
Jag får gå hos en psykolog om jag vill, men dem är inget för mig. Har gått hos en psykolog 2 ggr. Men nej, inget för mig helt enkelt.

haha jo, det kan vara lite jobbigt att skicka grejer hela tiden :p Men vill man vara säker på att den inte ska försvinna så är det bra :P

Massa kramar till dig fina Evii! <33

http://www.soophiiiaa.devote.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 mars 2013 11:04

Minuset på vågen är inte bra. Kan du inte börja med ND om du inte lyckas få i dig allt som du behöver? Du får ju inte gå ner och bli sjukare igen.
♥♥

http://patriciac.blogg.se

 
Ingen bild

Emilia

12 mars 2013 17:08

Underbar blogg! :) stay strong! Kämpa på...
Jag undra bara vart dina telefonskal är i från och om du kan visa alla dina skal? Och vet du nån bra sida som man kan beställa billiga telefonskal från! ;) Lite underlig fråga, men men....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards