I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Grymt bra avslut på veckan!

Av Eveliina med två i - 20 januari 2013 19:00

Nu har jag äntligen kommit hem, trött men nöjd med helgen, trots att den började sådär. 

Mamma körde mig till Louise och först satt vi och spelade ps3 fram tills vi gjorde middag och tittade på film samtidigt som vi åt. Sen började vi göra oss i ordning för kvällens fest. Var riktigt kallt igår, usch! Vi höll typ på att frysa ihjäl när vi väntade på bussen. Brrr.

Men festen var riktigt lyckad enligt mig och hade verkligen en jättebra kväll med underbart umgänge och mådde riktigt bra! :) Var lite orolig innan att jag skulle bli trött väldigt tidigt eftersom jag typ inte hade sovit nånting, men det var ingen fara.

Jag och Louise fick sen lite panik när vi var tvungna att gå för att hinna med sista bussen hem. Klockan hade bara tickat iväg och jag insåg att om vi inte skyndar oss missar vi den garanterat, och det vore inte så bra eftersom nästa buss gick inte förrän på morgonen. Så fick uppbåda all min viljestyrka och kraft att springa hela vägen. Hade mjölksyra ända upp till öronen och flåsade så jag trodde mina lungor skulle sprängas. Usch, nu är det ganska bekräftat att jag inte har någon kondis kvar alls... x) Hann med bussen som tur var och sen gick vi och lade oss och jag sov som en stock. Härligt!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Vi vaknade, åt lite frukost och satte oss och spelade. Sen drog vi och handlade tacosgrejer (vet, tacos igen, haha!). Spelade lite till innan vi satte igång med maten, som vi åt framför en film igen.

Kände sen att jag blev rätt seg och att tröttheten kommit ikapp mig lite så drog hem så småningom. Mår lite sådär just nu och det är många tankar som snurrar runt. Är nog bara trött. Ikväll ska jag verkligen lägga mig tidigt och ladda inför en ny skolvecka.


Me yesterday:


Festoutfit:

       


Jag och Louise:

 


/E med två i

 
 
Elin

Elin

20 januari 2013 20:45

Blir det jobbigt eller klarar du det utan att gå under?

Typ allt berättade jag ja. Kanske inte det allra värsta, men det mesta..
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Mallan

Mallan

20 januari 2013 20:48

Vad glad jag blev att läsa att du haft det så bra, du är verkligen en kämpe! Du kommer klara detta, det är jag så övertygad om ♥

Sv; Jag hoppas verkligen det! Saknar det så ibland :( Jadu, helgen har väl varit lite sådär, maten ställer till det. Men har ändå försökt att leva så normalt det går. Men det är svårt tyvärr.

Stor kram och tack för dina fina ord, blir så glad. Ta hand om dig vackra du ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

20 januari 2013 22:48

Sv: Ja mysigt <3 Haft en jätte bra helg!:) Vad kul att du haft det så bra. Haha, ja det har jag skrivit förut! Kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

21 januari 2013 12:24

Men vännen då är ju en semla en kanon bra utmaning för dig. Jag är säker på att du kommer tycka om det nu också. Tillåt dig att njuta av livet<3 Själv gillar jag dem inte alls. Tycker grädde är äckligt och en semla består ju mest av grädde och tar man bort grädden blir det ju bara en tråkig bulle kvar haha. Du fikar jag nog hellre något annat.

Stor kram<3

http://patriciac.blogg.se

 
Caroline

Caroline

21 januari 2013 13:41

Låter som en bra helg :) eller?

http://styrkaochhalsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards