I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Jag är inte rädd för mat eller att äta längre.

Av Eveliina med två i - 28 juli 2012 15:49

Har så sjukt tråkigt nu och vet inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden. Börjar bli ganska rastlös och vill göra saker, hitta på en massa och skingra tankarna lite. Börjar känna mig lite trött på att vara instängd på det här stället och inte få röra mig utanför. Och nu är det ganska trist väder ute så sola kan man inte göra längre. Har testat att pussla lite, men det blir för tråkigt i längden. Känner mig ganska lat ändå, orkar typ inte göra något, haha. Man sitter helt enkelt och väntar in nästa måltid så fort man avslutat den innan. Åt kycklinggratäng med vildris till lunch idag. Det var riktigt gott faktiskt. Maten här är inte så dum, och tur är väl det. Undrar vad vi får till middag om en stund.

Åt digistivekex med ost och smör förut. Ännu en grej som jag inte ätit på hur länge som helst. Det känns som om de kan ställa fram vad som helst på min tallrik och jag äter det utan problem. Det är helt sjukt! Eller aa, friskt snarare! Allt går så lätt! Jag är inte rädd för mat och att äta längre.


 


/E med två i

 
 
Ingen bild

Susanna

28 juli 2012 16:52

Vilken underbar känsla!! Fortsätt så, du kan så mycket!

Eveliina med två i

28 juli 2012 18:56

Ja, det känns bra nu! Känns nästan som om jag vore frisk!

 
Malin

Malin

28 juli 2012 17:19

Åh vad glad jag blir att du gör framsteg! Fortsätt så vännen, i rätt riktning! :D

http://citronsocker.blogg.se

 
Patricia

Patricia

28 juli 2012 19:54

Tråkigt att du känner dig rastlös, men underbart att det går så bra att äa det du får där:)

http://patriciac.blogg.se

 
fanny

fanny

29 juli 2012 01:46

Vad härligt att det går lätt att äta, det är så livet ska vara!:) kram!:D

http://blanchettheart.blogpsot.se

Eveliina med två i

29 juli 2012 10:51

Ja, precis! :) Känns bra! Kram!

 
Thessan

Thessan

29 juli 2012 04:05

ja kanske det =)Nu skajag sovaen lite stund till innan detär dags att dra till jobbet,hoppas du sover gott iaf!

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

100

29 juli 2012 10:34

Så du kan nu tänka dig att gå med dina kompisar och köpa glass? Eller godis? Du är inte rädd för det längre alltså? :D

Eveliina med två i

29 juli 2012 10:53

Jag tror nästan det faktiskt :D Det känns inte helt omöjligt liksom! Har inte vågat äta godis och så ännu, men glass kan jag nog tänka mig. Har ju klarat äppelpaj med vaniljsås och muffins utan problem liksom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards