I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor runt mig som får mig på bra humör.  Hoppas verkligen det håller i sig så här i skolan nu!

Var sen på gymmet en sväng och det kändes segt idag. :/ Trist och vet inte riktigt varför. Blöööh!

Men, men, har ätit en stor middag nu och är proppmätt och tittar på finalen av Sveriges mästerkock. Spännande! :) 

Kommer förresten ta lite tid med den nya bloggen, mest för att jag inte har riktigt tid att fixa med den och att jag inte riktigt vet hur CSS-funktionerna fungerar... x) Hjälp mottages gärna haha!


Dagens frukost: testade en ny gröt - zucchini- , choklad- och morotsgröt. Såg det receptet på Instagram men kommer inte riktigt ihåg exakt hur det var men ville testa och inproviserade lite. Blev väl okej. ;) 

 


Dagens middag: köttfärssås, quinoa, grönsaker, kalkon och keso.

  


/E med två i

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards