I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Eveliina med två i - 17 mars 2013 17:47

Vet inte vad det har varit med alla idag, men alla har verkat vara irriterade och sura idag. Jag med, måste jag erkänna. :/ Energin har inte alls funnits där idag och har haft en del jobbiga känslor. Har bara känts hopplöst, deprimerande och tungt alltihop och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt. Det har helt enkelt inte varit en bra dag. Känns som om jag bara gör fel eller är fel hela tiden... Vill ha någon att vara med eller prata med men jag vet inte vem... Vill kunna vara glad och positiv, men det är heller inte så lätt när ingen annan runt om mig är det heller. :/

Imorse tvingade jag mig kvar i sängen till åtta igen innan jag gick upp och gjorde frukost. Tänkte göra pannkakor först, men fick en idé och experimenterade och gjorde en slags kokoskaka. Blev riktigt gott! :D Kul att testa göra lite egna grejer också. ^^

Var sen ute och gick en sväng och åt sen lunch. Efter lunchen åkte jag och mamma och övningskörde pyttelite. Gjorde mest ärenden och jag fick köpt några grejer som jag funderat på att införskaffa ett tag nu. Det blev nya hörlurar med mic, ett par ljusblå jeans, en ny dagbok och tuggummin (det sista kanske inte var så nödvändigt... xD). Och idag fick jag ett paket på posten, nämligen min studentmössa!!! ^^ Trodde inte jag skulle få den förrän i maj typ! Är ganska nöjd, men jag är lite tveksam med blomman där fram. Trodde det skulle vara en kristall, inte en pärla... :/ Vet inte om man kan skicka tillbaka och ändra?

Har stått och gjort middag nu. Blev lax, mums! ^^ 

Nu ska man ta det lugnt och ladda för en ny skolvecka och sista innan påsklovet (!). Tiden går fort alltså!


Kokoskakan som jag experimenterade fram imorse:

   


Beställde några pizzor till lunch, nån som vill ha? xD Nä, men slängde skräp med mamma förut.

  


Studentmössan!!!

         


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards