I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Eveliina med två i - 14 mars 2013 16:31

Hej alla fina! Dagen började sådär och var kände mig helt död! Var sjukt trött och hade huvudvärk, fatta inte vad det var med mig... Har sovit så konstigt på sistone. Är jättetrött men vaknar ändå jättetidigt på morgonen. :/ Mår lite så där halvkonstigt hela tiden, fattar ingenting...

Testade en liten egen variant av overnight oatmeal i morse. ^^ Det blev rätt bra men ska nog fortsätta experminetera lite. ;)

Men piggnade till och mådde mycket bättre efter en stor lunch och energin var tillbaka mer och jag hade rätt kul och skrattade en del. ^^ 

En kompis bjöd på chokladbollar i skolan så tog en till mellis. Ville visa att jag kunde, fastän jag inte tyckte om den... x) Det var ju lite tråkigt men, men... Har märkt att jag verkligen inte är mycket för sött som kakor längre, och det är inte ätstörningsrelaterat. Tycker helt enkelt inte om det, men ska ju inte liksom aldrig någonsin äta det igen, utan det blir väl nån gång ibland när jag känner för det.

Drog sen hem och ska snart käka middag. Får se vad det blir och sen ska jag ut och gå. I morse var det freakin' -12 grader ute, dog lite. x( Vad är det för fel på vädret?! Vill ha vår typ nu...!

Imorgon slipper man dra sig till skolan i alla fall för ska till mottagningen på läkarsamtal vid åtta och vi har en kort dag i skolan så ja - långheeeeeelg! ;) Inte så dumt hihi! ^^ 


Fin men kall morgon...


Min frukost idag!

   


Chokladboll till mellis i skolan!

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards