I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Eveliina med två i - 5 mars 2013 18:03

Varit en sådär dag idag. Började med att jag hade sovmorgon, men vaknade ändå supertidigt och kunde inte somna om. -.-' Så mycket till sovmorgon blev det ju inte direkt. Testade overnight oatmeal med kokosmjölk i morse och hallonkeso/kvarg på. Det var helt okej. 

Drog sen till tandis och fick början på min tandställning! ;D Så nu ser jag jättesöt ur med en massa skrot i munnen som jag ska ha i två år. xD Knns konstigt! Hon höll på att fixa och greja i min mun i typ en timme. Tror dock hon inte sände åt den tillräckligt för har fortfarande inte fått ont som man tydligen skulle få... Så ska ringa dit imorrn och fråga. Vill ju inte ha en tandställning som inte ger nån effekt.

Åkte sen till skolan, käkade lunch och hade sen projekt typ resten av dagen. Gick sådär. Börjar kännas lite hopplöst och det går såååå trööööögt. Usch.

Gick sen och handlade lite efter skolan och lagade sen lite middag och har precis ätit nu. Ikväll måste jag bara ta tag ordentligt i religionen, blev inget med den igår. Så nu är det plugga, plugga, plugga som gäller fram till fredag!


Min frukost i morse. ;)


Jag idag innan tandis:

  


Invigde mina nya converse idag och för i år :D

   


Efter tandis:

 


Charmig... x)

    


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards