I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Eveliina med två i - 25 februari 2013 16:20

I morse testade jag davosgröt med hallon och den var riktigt god. :D Till hade jag två av mina bananbröd jag gjorde igår. Såå mumsiga! ^^

Skolan var väl okej, hände inte så mycket. Kan fortfarande kännas stelt och konstigt ibland men det kanske är nåt jag får vänja mig vid att det är så nu för tiden kanske?

Slutade som vanligt tidigt och åkte med Louise till körskolan och gjorde några teoritest. Blev godkänd för en gångs skull, yes! ;D

Hade sen samtal/vägning på mottagningen och vågen visade plus! Kände mig så lättad att mitt kämpande visar sig också, det betyder ju att jag gör rätt i alla fall. Nu gäller det att hålla det här!

Samtalet var okej och fick nog fram en del viktiga saker till min bahandlare.

Gick sen på stan med Louise och solen sken och värmde typ. Härligt! Man blir så glad av den. ^^

Kollade runt en del, men köpte inget. Vet inte om man vågar köpa kläder just nu liksom...

Har precis kommit hem nu och mumsat i mig två bananbröd till. De är så goda! ^^ 

Ikväll ska man till gymmet en stund och sen blir det att ta tag i skolarbete igen. -.-' Blöh!


Min frukost: davosgröt med hallon och bananbröd! ^^

   


Var längesen jag la upp dagens outfit så här kommer det jag hade på mig idag i alla fall :)

Svart tunika från HM, lila linne från Gina, hjärthalsband från Ur och Penn och svarta tights.

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards