I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Eveliina med två i - 19 februari 2013 17:36

Sov ganska hackigt i natt och vaknade flera gånger av någon konstig anledning. Jobbigt. :/ Hade sovmorgon och gjorde morotskakegröt till frukost med vaniljskyr på. Riktigt gott och mättande! :)

Kände mig ganska uppåt i morse men det försvann lite över dagen. Tappade i energi och kände mig lite smått yr (bieffekt från medicinen?). Provade en av Paulúns smoothies med hallon och granatäpple till mellis idag. Rätt god i alla fall. 

Hade projektarbete efter lunch och fast jag har så mycket att göra så gick det seeeeeegt. Kom typ ingen vart kändes det som och har ingen jättelust att jobba med det tyvärr... Blöh.

Åkte sen hem, handlade lite och har precis ätit middag + efterrätt precis. Jag ska klara det här nu så då gäller det att just äta. Känns som om jag antingen måste äta hela tiden eller ofantliga mängder.

Ikväll händer inte så mycket. Ska försöka ta itu med en läxa jag har och sen bara äta kvällsmat.


Jag idag:

 


Frukost!

  


Testade denna till mellis:

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards