I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Eveliina med två i - 7 februari 2013 17:04

Har mått sämre idag igen och har mest suttit tyst i skolan och jobbat med bild. Känt mig trött och deppig typ och har börjat undra vad det är jag går upp på morgnarna för... Varje dag är densamma. Jag går upp, åker till skolan, åker hem, sitter mest framför datorn, går och lägger mig. Och så håller det på. Ser inte fram emot någonting i min vardag just nu, utan är bara så trött på allting... Vädret gör det inte bättre heller. Snön kommer ju tvunget tillbaka hela tiden och det har blivit kallare igen... -.-' Suck, är något så otroligt trött på vintern! Tar ju aldrig slut!

Men fick ett samtal från mottagningen i skolan att jag skulle komma dit på läkarsamtal redan idag pga återbud från någon annan. Funkade utmärkt för mig så jag tackade ja, annars skulle jag inte dit förrän 1:a mars. Slutade tidigare och gick sen till mottagningen och träffade deras läkare. Vi pratade mest om hur jag mådde och fick göra ännu ett depressionstest och efter att hon kollat på det och vi pratat lite till så skrev hon ut ett recept på antidepressivmedicin till mig. Vet att det är många som misstänkt att jag haft en ev. depression, men känns konstigt att någon verkligen tror att man har det och får medicin för det. Så den ska jag tydligen ta en gång per dag i typ ett år. Vad tycker ni om mediciner som anti-depp? Är det onödigt eller en hjälp?

Jag har inget emot mediciner direkt, bara de kan hjälpa en liksom. Men många tankar flyger omkring och jag undrar om jag verkligen är  deppig och nedstämd. Jag mår ju bra vissa stunder/perioder och måendet pendlar ju så mycket för mig liksom.


Tumblr_mhuyg0z2mm1r0i9t4o1_500_large


Idag fyller min bror år också, så grattis till bro!       Kom dock på det igår (var tar tiden vägen?) så har inte fixat något direkt... Såååå, någon som har ett absolut-sista-minuten-tips?


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards