I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Eveliina med två i - 5 februari 2013 17:03

Har kanske varit lite bättre idag, men har fortfarande känts tungt. Känner mig bara trött på allting just nu, hela mitt liv som jag försöker få ihop på nåt sätt. Fått i mig lite mer än vad jag brukar idag i alla fall.

Sista lektionen idag skulle vi ha haft projektarbete, men klantig som jag är så glömde jag ju min projektbok hemma, så blev inte så mycket till arbete... Efter skolan gick jag till några ställen och lämnade CV. Får hålla tummarna att det går bra och att jag är vad de söker nånstans i alla fall. Men ska nog inte hoppas på för mycket... :/

Har precis ätit min kycklingwok som jag gjorde igår kväll. Kändes jättebra medan jag gjorde den men uppäckte sen att jag hade i på tok för mycket sambal oelek, så den blev rätt stark... Men gick att äta i alla fall.

Ikväll händer det inte så mycket. Ska kanske baka bröd och göra bananpannkakor. ALdrig testat det så hoppas det är gott!


Tumblr_mhk94mkg9y1rliyxho1_500_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 5 februari 2013 10:00

Fråga: Hej, jag kanske ska börja på capio i varberg och jag skulle gärna vilja veta hur du tycker att det var? Positivt/ negativt? Får man permissioner och i så fall hur länge? :)


Svar: Kan sammanfatta min tid på Capio i Varberg lite då. ;) Jag tyckte att konceptet och upplägget var väldigt bra där, och de flesta behandlarna. Man måste se till så att det funkar med sin behandlare, annars måste man byta direkt!

Maten var väldigt, väldigt bra där måste jag säga, mycket variation och verkligen jättegod! Det som brast var väl en del personal och kommunikationen mellan dem, men annars var allting ganska bra! 

Ja, man får permissioner efter ett tag, och när/hur länge man får det beror helt på en själv. När behandlaren anser att man är redo helt enkelt. Till slut får man ju också åka hem på utskrivningar, då man skrivs ut en vecka eller mer för att sen komma tillbaka igen.

Hoppas jag svarade på din fråga, och om inte får du fråga mer! :) Ta hand om dig och kämpa på!


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards