I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Eveliina med två i - 11 januari 2013 20:45

Tänkte utmana mig ikväll igen - och gjorde det! Den här gången åt jag popcorn för första gången på evigheter! ^^ Klart man måste ha lite fredagsmys liksom framför TV:n! Och gott är det också!


       


/E med två i

Av Eveliina med två i - 11 januari 2013 17:16

Sov ganska dåligt i natt också, riktigt frustrerande! Börjar verkligen känna av att jag har sömn att ta igen nu, för är riiiiktigt seg i huvudet... Inte bra, så ikväll blir det förhoppningsvis en tidig kväll!
Skolan har varit okej idag. Hade foto, bild och sen religon. Religonen var faktiskt oväntat rolig, för vi ska göra ett arbete i grupp där vi ska komma på en egen religon. Jag och en annan kom på Interismen, då man tillber Internet och allt vad det innebär typ, haha!

Slutade vid tolv, åt lunch och hade sen möte med rektorn och min mentor. Fick reda på vilka kurser jag ska flytta tills nästa läsår och hur vi ska lägga upp min skolgång. Blir nog bra hoppas jag! Det är planerat att jag ska gå på heltid nu, så jag hoppas verkligen det blir så nu, vill verkligen inte missa mer! Ska få mitt schema på tisdag, för på måndag ska jag till tandregleringen igen, så blir ingen skola då.

Åkte hem och gick sen på nästa möte, nämligen på mottagningen, mitt första med min nya behandlare! Det var faktiskt jobbigare och kändes inte lika bra som jag trodde det skulle göra tyvärr. :/ Men behandlaren verkade vara okej i alla fall! Vi pratade lite om lite allmänt om min ätstörning och hur det ser ut nu, osv. Vägdes innan samtalet, och blev ganska chockad och oroad... Hade gått ner lite och fattade ingenting. Faaaan!! Har verkligen inte känts så! Skärpning!!! Får inte tappa det här nu! Vill inte det! Usch, skäms typ...!

Helgen verkar i alla fall bli lugn för mig. Ska träffa Anna imorrn och sen får jag se vad som händer. Klart jag ska se sista Sagan om Ringen-filmen imorrn kväll också! ^^ Ha en trevlig helg allesammans!



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards