I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Eveliina med två i - 12 september 2012 19:25

Fått en frågaKan inte du börja uppdatera mer på dagarna? Du uppdaterar jämt så sent
Kram, Hanna


Svar: Vet inte om jag hinner det faktiskt, och vet inte vad jag ska skriva på dagarna, då det inte hunnit hända så mycket liksom, utan brukar sammanfatta dagens händelser på kvällen. :) Men kan väl kanske försöka slänga in nåt litet inlägg då och då på dagarna. Får se hur det blir. Kram!


Morgonen började hemskt i morse. Tänkte ta jeans, vilket inta blev så lyckat. De satt fruktansvärt tight och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till...! Mår så dåligt över min kropp och förstår inte hur jag ska klara av att gå ännu mer upp i vikt. De kommer ju inte passa alls till slut liksom...! Kunde inte ha dom utan bytte snabbt om till tights...

Fortsätter ändå att äta mina måltider och ta mina näringdrycker, men det känns så tungt och jobbigt. Tvivlar en del på mig själv. Har jag verkligen vad som krävs för att klara av den här behandlingen? Känns som om jag bara gör fel hela tiden och visste nog inte hur tufft det skulle bli...

Idag har jag haft en del saker att göra faktiskt. Efter näringsdrycken på morgonen tog jag och en till en promenad, och sen var vi på k1 fram till mindfullnessen. Efter lunchen sen var det gruppen på sjukgymnastiken och vi gjorde lite övningar och så. Sen vardet mellis. Det blev fruktsallad med glass igen plus näringdryck. Det gick bra. Sen åkte vi iväg på ärendetur. Det blev coop och sen en sväng förbi apoteket. Köpte en bodylotion och ett halsband plus två grejer till.

Sen var det dags med samtal med behandlare. Det gick bättre än väntat faktiskt. Efter middagen stannade jag på k1 lite till innan jag smet över för att käka frukt och ta sista näringsdrycken. Blev banan. Nu ska man sen ta en dusch, käka kvällis (det blir risgrynsgröt) och efter det ta det lugnt.


 


På väg på ärendetur:

     


/E med två i


Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards