I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 31 augusti 2012 15:24

Uh, jag har såå tråkigt! Har typ inte lyft ett finger på hela dagen. Bara suttit framför datorn. Brödet blev förresten jättegott. Längtar tills jag får äta det. Smakade en liten bit förut, men har haft lite ångest för den. Kändes som om det blev "extra" nu. Har bara velat gå ut och gå. Istället har jag kollat på The Avengers. Den var riktigt bra. Usch, känner mig fet och lat. Men har skött mig i alla fall.


Min lunch: Kycklinggryta med ris och blomkål.

 

 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 31 augusti 2012 10:50

Hallå alla! :) Hur är det med er? Min dag har varit extremt lugn än så länge. Klev upp 10 i åtta, gjorde frukost och åt. Sen satte jag igång med brödbak! Har fått ett recept från Capio på ett jättegott bröd som vi brukar få där! Var bara tvungen att be om receptet. Tog precis ut det från ugnen och det doftar riktigt gott! :) Hoppas det blev bra!

Har tagit en massa bilder med kameran på mitt bakande och tänkte lägga upp receptet, men har tydligen glömt kamerasladden i Varberg, så jag kan inte ladda över några bilder... Lyckat! -.-' Jaja, får göra det senare då. Laddar upp en mobilbild så länge.

Om en stund ska jag äta lunch. Det blir kycklinggryta och ris. Senare idag ska jag ut med några kompisar på stan igen. Det är matfestival här nu. :) Den är varje år, men jag trodde jag skulle missa den i år. Tror det är sista året ever som den är så det ska bli roligt!


Anorexin knackar på ibland och viskar om vad jag kan göra nu när jag är ensam hemma. Skulle lätt kunna strunta i att äta, gå ut och gå eller träna på rummet, men jag väljer att inte lyssna på den. Känns kanske lite ångestfyllt, men får försöka strunta i det och tänka på att jag gör det rätta.

Ska nog glo på lite film sen, får se hur jag ska fördriva tiden.


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards