I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 30 augusti 2012 21:26

Nu har man äntligen kommit hem! Dagen började lite sådär, och jag hade ont i magen. Var typ så nervös eller nåt. Pratade lite med min behandlare snabbt och vi gick igenom det sista inför permisen. Packade klart alla mina grejer och kontrollerade minst hundra gånger så jag inte glömt något viktigt. har säkert gjort det ändå.

Åt lunch och idag blev det fisksoppa, och sen kesokaka med glass och sylt till efterrätt. Aldrig hört talas om tidigare och det var sådär. Ingen jättehit direkt.

Vilade, och sen var det dags att åka till stationen direkt efter. Fick skjuts dit och det kändes hemskt sorgligt att säga hej då till alla. Saknar dem redan!

Tåg resorna gick i alla fall bra. Kom på rätt tåg och satte mig på rätt plats i god tid osv. Allt gick jättebra, vilket var skönt. Första gången jag åkt tåg helt själv. Lite stolt är man nog, haha.

Min pappa och bror mötte mig på stationen och träffade också en saknad vän lite snabbt. Riktigt roligt att se henne!

Åkte hem och träffade min syster och andra bror. Kul att se dem igen! Åt första middagen hemma och det gick bra. Känns lite konstigt att vara hemma igen.

Åkte sen till stan för att träffa klasskompisar. Det var hur roligt som helst att se alla igen och hade en riktigt bra stund med dom med mycket prat och skratt! Kändes som jag aldrig åkt! Har saknat dem jättemycket! Skulle vara jätteroligt att få träffa hela klassen igen, men det får väl bli en annan gång.

Fick komma hem lite innan nio till och med och åt kvällis, och det gick bra det med.

Nu ska jag väl försöka landa lite och fixa i ordning lite, packa upp och så.

Imorrn kommer jag vara ensam hemma på förmiddagen. Hoppas det går bra!


           


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards