I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 23 augusti 2012 15:46

Har haft mycket att göra idag, men det gillar jag. Efter frukosten hade vi NADA. Det gjorde ont som tusan när en personal tryckte in nålarna i öronen. Vet inte hur man kan tycka det är skönt. Men får väl ge det ett antal gånger och se om det blir någon effekt utav det.

Till lunch blev det spenatsoppa med knäckebröd och ägg och till efterrätt blev det faktiskt min efterlängtade kladdkaka, haha! Till den fick vi glass. Det var rätt gott det.

Efter lunchen drog jag direkt iväg på läkarsamtal. Fick ett läkarintyg och så bestämde vi att jag ska ta bort en medicin. Vi tror att den gör mig lite seg i huvudet och så emellanåt och jag tror inte jag behöver den längre eftersom jag inte har så mycket ångest längre.

Sen hade vi gruppen. Vi lyssnade på ännu ett föredrag om mindfullness. Fick gå mitt i för att ha taktil. Det var såå skönt! Var som slapp spagetti i hela kroppen efteråt och alldeles oljig, haha.

Sen år vi mellanmål och efter det drog vi på ärendetur. Vi ville åka till typ Gina och lite såna affärer och taggat för det hela veckan, men precis när vi ska åka bestämmer någon att vi ska åka till coop istället! Det var inte ens någon som ville dit! Blev ganska upprörda! Men, men, coop blev det till slut i alla fall trots protester. Fick med mig en del grejer därfrån faktiskt. En tavla som nu pryder mitt rum, hårfärg och lite stickers. Är nöjd med dagens inköp.

Om en stund är det dags för middag. Får se vad det blir och vad som händer ikväll. Ha en fin dag allihopa!!


Dagens outfit:

 


Dagens inköp:

     


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards