I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 22 augusti 2012 23:00

Måste skriva och tacka alla ni som läser min blogg och skickar så fina kommentarer som peppar! Det är så roligt att så många läser den! Har varit dålig på att tacka innan, men nu vill jag göra det. Så TACK alla ni fina läsare där ute för att ni finns! Ska fortsätta att kämpa vidare och skriva om min kamp här. Massa massa kramar!!!

 

/E med två i


Av Eveliina med två i - 22 augusti 2012 14:00

Har varit en ganska lugnt dag igen och inte hänt så mycket. Har typ kommit regnskurar hela dagen och man känner sig bara så allmänt seg i huvudet. Det märkte min behandlare på samtalet idag. Vet knappt vad vi sa. Kom fram till att jag måste börja jobba mer aktivt och inte vara så passiv av mig. Fick fylla i en massa frågor om mig själv; hur jag såg på min kropp och vikt osv den senaste månaden. Vi ska titta och jämföra resultaten från förra gången på fredag.

Har fått NADA igen och det gjorde lite ont. Usch för nålar!

Annars då? Fettokänslorna finns med hela tiden och jag blir gråtfärdig så fort jag ser min kropp. Allt sitter så tight! Hatar det! Hatar min kropp! Vet inte hur jag ska lära mig att acceptera den... Det kommer nog vara det svåraste. Maten har jag inte direkt några problem med längre.

Saknar dom där hemma också! Men kanske blir det en hempremission nästa helg! De ni! Får se om jag känner mig mer redo då än vad jag gör nu.


 

 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 22 augusti 2012 13:18

Virkade två blommor som jag lärde mig igår också. Vad tycks?

Bloggar btw mer senare ikväll. Puss!

/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards