I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 21 augusti 2012 15:42

Passar på att slänga in ett inlägg nu när jag har tid. Har inte hänt mycket idag. Det har varit det vanliga med äta, vila och mindfullness, men vi har också haft något som heter matprat. Då tar man upp om man har några önskemål eller funderingar kring maten och så. Det var lite intressant. Fick bland annat reda på att vi kommer få kladdkaka till efterrätt snart. (a)

Och jag har glömt att berätta - Jag har fått börja med en 10 minuters promenad varje dag utan personal. Känns bra men ändå lite konstigt att få börja röra på sig igen. Var ute efter mellanmålet med en kompis och det blev visst liiiiite längre än 10 minuter hehe... Men det var det ingen som märkte. ;) Men det var riktigt skönt och trevligt!

Till lunch fick vi den där goda grekiska rätten igen. Blev jätteglad, haha!

Annars händer nog inte så mycket idag, utan det är ganska lugnt. Ska nog se på någon film senare ikväll. Det blir mysigt. :)

Måendet har varit okej än så länge. Lite jobbiga tankar och känslor då och då men inget märkvärdigt. Fast längtar fortfarande hem och tro det eller ej så saknar jag faktiskt skolan! Speciellt min klass! Vill vara där med dom!



 

     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 21 augusti 2012 10:00

Har som sagt virkat en del här borta. Har bland annat gjort en liten bläckfisk (som ser ut som en fet fästing) och en liten påse. 

Här är resultaten:

 

   

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards