I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 18 augusti 2012 23:00

Har ännu en dag haft fullt upp och slänger in ett sent inlägg. Efter lunchen kom pappa och min syster hit och vi åkte sen på stan. Vi letade upp ett café och satte oss för att fika. Tog min efterlängtade kladdkaka med grädde! Kändes bra att kunna äta det igen och gott var det! :D Har haft det som ett litet mål, att kunna fika på stan och käka kladdkaka, så det känns bra att ha kommit så längt som jag gjort och klarar av att äta sånt igen! Till alla där ute som kämpa med det; Ge inte upp! Ni kommer också en dag kunna äta kladdkaka och sånt igen!

Efter fikat så gick vi runt på stan i massa affärer. Köpte en tröja från Gina och en bok; Fallen ängel. Hoppas den är bra!

Sen åkte vi ner till en av stränderna här och fotade lite, tills vi var tvungna att åka tillbaka och jag åt middag. Efter jag käkat och vilat drog vi ner till den andra stranden och fotade lite till och åt frukten där nere. Hade tänkt ladda upp en massa bilder som jag tagit under dagen, men tydligen kan man bara ladda upp 50 bilder genom avancerad uppladdning på bloggen... SUCK!!! Så kan bara bjuda på en bråkdel, tyvärr. :( Får se om jag lägger upp dem i ett senare inlägg!

Men sen åkte de hem vid kvällsmaten. Det var jätteroligt att ha dom här och har haft det supertrevligt!

Efter kvällsmaten satte vi på en film; The last house to the left. Den var riktigt brutal och äcklig ibland, men ganska överdriven. Men den är ganska sevärd faktiskt!  ;)

Men nu ska jag lägga mig! Är supertrött och måste upp extra tidigt imorrn för att jag är köksansvarig då och måste duka till frukosten. Nu funderar jag på varför jag skrev upp mig som det... Jaja, gonatt allihopa!


   

 

           

Tröjan jag köpte på Gina:

   


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards