I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Sträva inte efter att bli en framgångsrik person. Sträva hellre efter att bli en värdefull person.

Av Eveliina med två i - 15 augusti 2012 17:59

Har varit ännu en ganksa seg och händelselös dag idag. Skulle haft samtal idag men det blev uppskjutet tills imorrn istället. Kommer ha fullt upp imorrn!

Har varit ute i solen igen, och det har verkligen varit jättevarmt idag! Härligt!  Har blivit riktigt brun nu!

Maten har gått utan problem. Fick fruktsallad med glass till mellanmål, och till middag fick vi pyttipanna. Tror det var korvbitar i, usch! Kunde vi inte fått pyttipanna med nånting annat än korv?

Har väl mot okej idag annars. Lite bättre än igår. Fast jag skulle gärna velat ha mitt samtal idag. Är väl en del jobbiga tankar och känslor. Jag tror jag nu börjar inse hur tufft det här kommer att bli. Jag hade nog aldrig fixat att gå upp så här i vikt själv hemma.

Har kommit igång med att rita lite också, men det är inte så kul när man inte har ordentliga pennor att rita med tyvärr. :/

Hoppas alla har haft en fin dag! Kram!


 


/E med två i  

 
 
Thessan

Thessan

15 augusti 2012 20:07

man får njuta av solen så fort den kommer fram =)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:=

15 augusti 2012 20:08

Det är ju egentligen fel, din rubrik. Sträva efter att bli värdefull? Man är värdefull, genom att vara en människa. Du är värdefull som du är för dina vänner och din familj, precis som alla andra ungar. Snarare vill man bli framgångsrik, så att man skapa sig ett ekonomiskt stabilt och tryggt liv.

Eveliina med två i

16 augusti 2012 15:43

Tyckte det var ett passande citat helt enkelt. Visste du att det var Einstein som sa det?
Man får väl sträva efter vad man vill i livet.

 
fanny

fanny

15 augusti 2012 23:35

Vilken tur att det finns hjälp att få, sådana ställen att bo på när det är tufft!!:) vad jobbigt att ni får korv så ofta:P

http://blanchettheart.blogpsot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

15 augusti 2012 23:43

Jo det är klart att det är jobbigt, men det är bara att du ger dig faan på att klara av detta. Lita på personalen där, de kan detta.

Hejja!

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards