I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 12 augusti 2012 19:25

Det känns riktigt jobbigt just nu. Orkar ingenting. Orkar inte försöka vara social och hålla igång samtal som sedan dör ut, orkar inte med att inte få respons, orkar inte med att känna mig så här ensam... Vill just nu bara härifrån, komma hem där min familj och mina underbara vänner är. Där jag kan vara mig själv. Hatar den här känslan! Hatar att den återkommer i mitt liv gång på gång... Känner mig så misslyckad och jobbig. Vet inte vad jag ska ta mig till...! Är bara så trött...!

Mår illa av det jag ser i spegeln också. Vill bara skära av mig allt fett som jag samlat på mig. Magen står ut på mig som om jag vore gravid och låren går i princip ihop... Allt är bara så äckligt mjukt...!

Imorrn är det vikt också och jag får börja lägga upp mina måltider själv. Får väl se hur det kommer att gå... Är lite nervös.


Tumblr_m8nk62cdkn1qi49mfo1_500_large427462_484548311557391_742075609_n_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 12 augusti 2012 15:38

Hej hopp! Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag har tid. Har varit underbart väder fram tills nyligen då det har kommit en massa moln. :( Satt ute och njöt av solen i morse och vi tänkte att vi skulle passa på att göra en lite picknick i det fina vädret och nu när vi är ganska få här. Så vi begav oss till standen och satte oss där en liten stund och åt mellanmålet där. Det bjöds på en helt okej fruksallad. Det var riktigt mysigt, fast solen gick i moln som sagt och det blev ganska kallt. Så vi begav oss sen tillbaka. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Känner inte för att vara social. Mår lite sådär. Börjar bli trött på att försöka passa in. Varför kan det inte vara enkelt för mig? Varför ska det vara så svårt att prata med mig? Känner mig misslyckad, dålig, oduglig... Har bara lust att skrika ibland. 

Vad är det för fel på mig?


                                   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards