I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 10 augusti 2012 21:19

Dagen har gått ganska fort idag, och kan inte tro att jag snart har varit här i tre veckor. Det har gått riktigt snabbt. 

Idag har jag haft samtal med min behandlare, som var ganska jobbigt. Vi pratade vidare om det här med min självkänsla och självförtroende som är allt annat än i topp. Men det var ett ganska givande samtal och jag kan knappt bärga mig tills vi ska börja jobba med det på allvar på måndag. Fick en liten uppgift som jag ska göra över helgen.

Har också virkat en hel del. Har kommit igång ordentligt med en liten påse som jag ska göra och det går faktiskt riktigt bra med den än så länge. Laddar upp bild när den är klar.

Annars har jag också ätit blåbärsbulle till mellanmål, druckit oboy till kvällsmat, och tacos med skal, som det var hur längesen som helst jag åt (alltså skalen), till middag. Det var gott.

Måendet har väl varit hyfsat idag i alla fall. Har fortfarande en del jobbiga tankar och känslor, men jag tror jag har börjat acceptera hur läget är. Verkar inte riktigt komma in i gruppen som andra har gjort, och det verkar inte finnas något jag kan göra åt det. Får väl se om det blir bättre, eller kanske ännu värre. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag hoppas att det vi ska jobba med på samtalen kanske hjälper till.

Imorrn kommer min mamma och suster på besök! Det ska bli jättekul att få träffa dom! Vet att det var ett tag sen, men har inte direkt haft någon hemlängtan och så faktiskt. Känns skönt att få komma hemifrån och känner att det här miljöombytet var precis vad jag behövde! Så tacksam att jag fått komma hit! Men det ska i alla fall bli roligt att träffa dom, får se vad vi hittar på och hur länge de stannar.


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards