I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 8 augusti 2012 21:41

Har mått lite bättre idag faktiskt, vilket är skönt. :) Dagen har rullat på och jag har avverkat två filmer idag. Den ena var Kärlek på hal is, en konståkningsfilm som var lite utdragen och smålöjligt, men ändå mysig att titta på. ;) Var ju tvungen att se den eftersom det var just en konståkningsfilm.

Den andra filmen var Blood Diamond. Den var sjukt bra och verkligen hemsk! Rekommenderas starkt!



Åt annars mannagrynsgröt med kanel, mjölk och socker till kvällsmat. Måste varit i höstas senast jag åt sån gröt och då var den ändå gjord på vatten. Gick bra med sockret och det faktiskt. Fast magen bara putar ut och man ser nästan gravid ut och jeansen sitter tight... Usch!

Har annars haft samtal med min behandlare också. Vi pratade om hur jag hade det och så. Fick i uppgift till på fredag att skriva ner "Min historia" om hur mina problem började eller nåt. Sen så ska vi jobba med det och det ska faktiskt bli ganska intressant och framförallt lärorikt tror jag.


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards