I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 6 augusti 2012 15:22

Dagen började med vikt i morse. Förberedde mig på ännu en chockhöjning som förra veckan, men vågen visade bara +0,3 kg! Blev riktigt förvånad faktiskt! Får en att tänka på hur mycket energi kroppen egentligen behöver, eftersom det enda jag har gjort är äta och vila.

Annars har dagen gått ganska fort faktiskt. Har börjat virka lite smått och det ser förjävligt ut, haha. Funderar på att börja om.


 


Har haft samtal med min behandlare också. Det var riktigt jobbigt den här gången. Jag berättade om hur helgen hade varit och om mina tankar om att jag känner att jag aldrig duger, och fastän jag försöker, inte tar så mycket plats. Vi pratade om hur mitt liv varit i det stora hela och hur länge det varit så här. Var nära tårarna många gånger, men det var ändå skönt att få prata ut om det. Han sa att det kommer vara en mycket bra sak som vi ska jobba med när behandlingsfasen börjar nästa vecka. Ska bli intressant att få börja ta itu med mina bekymmer som jag i princip har haft hela livet.

Och gissa vad vi fick till lunch om inte - just det - KORVGRYTA!!! Jag blir knäpp! Tror någon har nåt emot mig eller något och vill straffa mig... Och det var prickigkorv på mackan till frukost också... Stöööön!

Till mellanmål fick vi risifrutti med körsbärssylt. Den var helt okej och gick utan problem.


Jag idag:

       


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards