I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 4 augusti 2012 19:20

Mitt mående har varit lite som en berg- och dalbana idag. Ena stunden har jag hatat och klankat ner på mig själv och i andra så mår jag i alla fall okej. Maten har annars gått bra utan några direkta bekymmer. Blev ännu en gång korvgryta till lunch, SUCK!!! Och i morse fick vi prickigkorv på mackan. Uuuh... Ska bli en lättnad att komma härifrån och slippa äta korv. Fast vem vet, kanske blir totaltomvänd här och kommer att älska korv sen när jag ska härfrån.

Annars har dagen varit ganska seg och händelselös. Det händer inte mycket alls här på helgerna, inga samtal, inga utflykter eller nåt. Rätt segt med andra ord och det enda man gör är att sitta och vänta på nästa måltid och att dagen ska gå. Har annars varit fint väder idag igen och då passa man på att sitta ute och steka lite igen.

Om en stund är det dags för kvällsmat. Tydligen så får man räkmacka på lördagskvällar så jag har det att se fram emot. Men räkor är faktiskt gott, så jag klagar väl inte.


Me today:


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards