I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 3 augusti 2012 19:25

Sorry för lite dålig uppdatering, men har inte haft tid att sitta framför datan alls idag. Men sånt gillar jag faktiskt. Det är roligt att ha mycket att göra. Då känns det som om man tar vara på dagen och uträttar något.

Efter frukosten så var jag på taktil stimulering. Det är en slags massage, fast man änså inte riktigt. Man masserar inte så djupgående utan endast med beröring över hela kroppen. Det var riktigt skönt och vill gärna testa fler gånger.

Sen var jag på samtal med min behandlare. Vi pratade inte om så mycket utan gick mest igenom hur veckan varit.

Passade på att sitta i solen en stund nu när den var framme och värmde härligt.

Till mellanmål idag blev det en biskvi. Men det gick bra att äta den faktiskt. Direkt efter mellisen fick jag åka med till coop och kolla lite. Hittade inget speciellt och köpte några stickers bara för att. Tänkte smycka ut min dagbok lite. ;)

Känner mig annars äckligt fet. Ser bara en enorm flodhäst i spegeln och jag hatar att jag inte kan göra något åt det. Hatar min kropp. Hatar att kläderna sitter mycket tightare. Usch! Men har inget annat val än att försöka härda ut. Vill bara hugga av mig kroppen eller skära bort alla fettklumpar. Känns som det bara sväller över av fett överallt...

Idag är det ju fredag också. Någon som ska göra något kul i helgen?



Dagens outfit (fick byta från kortbyxor till shorts sen för att det blev så varmt):

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards