I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Av Eveliina med två i - 26 juli 2012 18:08

Dagen har rullat på idag med och det känns okej. Har gjort en del framsteg idag med! Till lunch blev det en stor tallrik svampsoppa med knäckebröd, och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås, som jag heller inte ätit på typ ett år! Var såå mätt efteråt att jag trodde att magen skulle explodera! Pajen var god, men jag är inte van vid att äta sött så det blev lite för mycket för min smak. Men det gick bra ändå. Dessutom åt jag vid middagen den där förbaskade sylten! Inga direkta probloem där heller!

Har annars bara legat ute och stekt i solen igen och man börjar bli riktigt brun nu!  Blev lite sommar till slut ändå, det tackar vi för.

Vi hade lite gruppaktivitet förut också, då vi spelade boul och krocket. Det var trevligt.


Har fått lite frågor också:


Fråga: har du skaffat några vänner än? Hur är människorna där? Hur länge ska du stanna och är det bara människor med anorexi där eller bulimi också? 
kram och lycka till :)


Svar: Jaa, vet inte riktigt, lite tidigt att säga det ännu kanske, men har pratat och så med en del, och förhoppningsvis blir jag vänner med alla. :) Alla här är jättetrevliga!

Vet inte riktigt hur länge jag ska stanna här, men har först och främst siktat in mig på tre veckor, för då börjar man få mer frihet osv.

Vet inte rikigt vad alla har för ätstörning här men de tar emot folk med alla möjliga ätproblem, så man behöver inte ha anorexi för att få en plats här.


     


/E med två i

 
 
Patricia

Patricia

26 juli 2012 19:20

Så härligt att du gjort så mycket framsteg redan:) Du är så duktig!
Kram

http://patriciac.blogg.se

 
Thessan

Thessan

26 juli 2012 20:32

skönt att höra att du har det bra. jag å johanna har varit ute å ätit och tagit oss en sväng på stan. jag har gjort en ny piercing i läppen, nu ska jag snart ta mediciner å krypa ner under täcket med katterna och bara mysa tills det är dags att sova =)

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Em

Em

27 juli 2012 08:28

hur ofta äter ni efterrätt?

http://addictedtorunning.blogg.se

 
Maartiina

Maartiina

27 juli 2012 11:21

Det är skönt att höra att det går bra för dig, du har ju inte varit där jätte länge men är så roligt att läsa hur dina dagar har varit. Och framförallt att du mår bra.. :)
Kraam/ En av dina flitigare läsare. ;)

http://maartiina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards