I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Måste våga ta steget men är så fruktansvärt rädd för att falla

Av Eveliina med två i - 16 juli 2012 09:35

Gårkvällen var riktigt mysig och trevlig! lev inte så mycket film, haha, utan mest prat och skratt och det är minst lika bra. När jag och Cornelia skulle gå hem mitt i natten så var det mörkt och läskigt ute. Plötsligt ser vi något som rör sig i mörkret och vi både gallskriker, och så var det bara en katt. Hahahaha, trodde jag skulle dö! XD

Somnade typ vid halv två och var en riktigt trött chey när jag vakna. Vill sooooova...

Dagens planer lyder följande: ut och gå, äta, göra en del sysslor kanske och kanske åka ut till en husvagn med vänner och grilla och ha det mysigt. Hoppas bara att pappa tillåter det...


Bilder från igår:

       


/E med två i

 
 
Johanna

Johanna

16 juli 2012 10:26

Låter som du har det bra!
Klart du kan sätta ditt hopp på Varberg, så måste man göra. :)

Lägg gärna till mig med på bloglovin om du vill :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Thessan

Thessan

16 juli 2012 11:33

Härligt! Ska tänka en extra tanke på dig i morron, håller alla tummar jag har för att det ska gå bra. kram

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

16 juli 2012 11:37

Man skall ge alla vägar ett försök, sen återstår det och se. :)

Jag har knappen längst upp i min meny, har en räknare :)
Här är det bra, lite trött efter resan i sthlm :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

16 juli 2012 11:55

Ja vi får tänka positivt :)

Jag har haft det kanon bra, tiden gick bra rent för fort :/

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elin

16 juli 2012 13:48

Ja det känns faktiskt bra, lyckats med det mesta, mindre bra med vissa saker men jag har ändå gjort det. Bättre än på länge faktiskt :)

Varberg är kanske den räddning du behöver för att förstå hur allvarligt det är, den sits du sitter i nu menar jag? Det är svårt att komma på det själv, det gjorde inte jag heller, det fick jag lära mig, fick det förklarat, jag fattade det inte själv på väldigt lång tid. Jag fick gå upp i vikt, få bort svält-hjärndödheten innan det gick fram. Så Varberg är kanske precis det friska Eveliina behver för att komma vidare, åt rätt håll?
kramar

Eveliina med två i

16 juli 2012 15:10

Vad härligt att höra! :)

Ja, du har nog rätt. Vet inte hur jag ska ta mig ur det här på egen hand. Men samtidigt är jag rädd för att läggas in och gå miste att vara med kompisar och göra umgås med dom. Men det kanske är ett pris man får betala för att kunna bli frisk igen.

 
Johanna

Johanna

16 juli 2012 14:14

Har mest umgåtts med vänner och haft det bra, shoppat lite och lite seightsing :=

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
D

D

16 juli 2012 14:52

SV: Åh, hej! du är superfin <3

http://glitterskal.blogg.se

 
Johanna

Johanna

16 juli 2012 15:39

Ja håller på och lägger in bilderna i datorn nu, så kommer nog snart upp ett inlägg :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards