I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Eveliina med två i - 15 juli 2012 16:11

Har inte hunnit blogga något förrän nu. Efter jag vaknat (halvdöd) så åt jag frukost och begav mig sen för att gå ut och gå. Åt inget mellanmål (mm, jag vet...) och gick sen ut på min andra promenad. Sen frågade mamma mig om jag ville följa med till Ikea. Tänkte visst, varför inte? Åt en snabb lunch och sen for vi iväg. I bilen pratade vi lite till om vad jag ville och om hon ens skulle bry sig om att hjälpa mig om nu det enda jag vill är att gå ner i vikt. Hon frågade om jag inser vilka konsekvenser det har. Tror inte jag gör det faktiskt. Jag förstår nog inte hur illa det är. Jag förstår nog inte att man kan  av anorexi. När ska det gå in i mitt huvud?? Allt det här är bara så frustrerande och är så förvirrad...! Börjar nästan ångra att jag sökte till Varberg, vill inte läggas in...

På Ikea hittade vi i alla fall en hylla, galgar och en fin liten blomma till mig. Det blir nog bra.   Vi åkte hem vid tre igen och jag åt mitt mellanmål i bilen. Av någon anledning har jag varit ovanligt slö och slapp idag och har helst velat ligga hemma i sängen och sovit eller något. Vet inte riktigt varför. Hoppas jag piggnar till, för ikväll är det filmkväll med en massa goa människor som gäller! Får se vilka filmer det blir osv. 

Ha en bra söndag!


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards