I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Eveliina med två i - 10 juli 2012 20:09

Jag tror jag är tillbaka på rätt spår igen! Har fått tillbaka morivationen och till att äta igen! Herregud vad jag pendlar fram och tillbaka känns det som! Men det känns bra nu. Varit på jättedåligt humör i stort sett hela dagen fram till Lydia kom och vi såg på film.  Lite senare kom även Cornelia och vi snackade mest och var ute och gick i regnet en del. Men de förgyllde min dag och gjorde att det kändes genast mycket bättre! Tack så mycket för att ni finns!  Så jag ska försöka fortsätta kämpa och inte fuska med maten så får jag väl se hur det går. Jag klarar det här!


Tumblr_m5ug8hs1no1r8kfioo1_1280_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 10 juli 2012 12:22

Det går lite sådär nu. Pappa är hemma och bevakar mig mycket mer nu. Han har redan kommenerat att jag gick för långt på min promenad och märkte att jag försökte fuska vid luchen. Dessutom har han fått reda på vikten igår, så nu kommer han väl vara ännu mer som ett plåster. Ååååh, orkar inte! Har bara lust att ge upp, sluta äta. Vill inte gå upp i vikt...!


Om en stund kommer Lydia hit och vi ska se på film. Får se vilken det blir. Sen ska jag nog vara med Cornelia.  Det blir nog bra.


/E med två i


Av Eveliina med två i - 10 juli 2012 10:24

Måste tipsa om en jättebra grupp på facebook som stöttar de som har någon form av ätstörning och kämpar för att bli frisk! En jättebra och positiv grupp med härliga människor. Bli gärna medlem i den och var med att fortsätta kämpa mot ett friskt liv!

http://www.facebook.com/groups/444774372223257/


Det är en tjej som heter Jasmine som har skapat gruppen och har följ hennes blogg ett tag och hon skriver verkligen jättebra och peppande så att man vill fortsätta att kämpa! Sjukt bra blogg! Titta gärna in på den!

http://livetijasminesogon.blogspot.se/


(Om någon vill byta blogglänk är det bara att säga till.)


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards