I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Eveliina med två i - 5 juli 2012 20:37

Har haft ett awesome avslut på dagen. Efter man käkat alla jordgubbarna och mellanmålet cyklade jag ner på stan och mötte några kompisar. Vi snckade mest och gick runt lite, och de köpte glass och mumsade på. En dag ska jag också klara av att göra det! 

Sen drog vi hem till mig för att jag skulle äta middag som blev ganska försenad pga att köttet inte ville bli klart. Det blev i alla fall fläskytterfilé, potatis, sås och grönsaker. Ganska gott! Efter jag käkat drog vi ner på stan igen och chillade. Efter en stund gick två kompisar och jag och två andra satt och snackade och hade värsta deep talk, haha. Men det var jättemysigt och trevligt och de är så otroligt fina personer och jag är så glad att de finns!  

Sen var man tvungen att ta bussen hem (gick faktiskt inte!) och käka kvällsmat. Är helt ensam i huset just nu eftersom mamma, pappa och syrran är på Töreboda festivalen. Tror jag ska dit imorrn.  Men funderar nu på vad jag ska göra. Vill nog mysa ner mig med en film eller något, får se.

Har gått jättebra med maten idag också och jag har inte smygtränat. Mår ganska bra. Lite tjockiskänslor kanske men de kan jag hantera. Nu ska jag fanimej ha gått upp imorrn! Är lite nervös och hoppas det går bra. Har ju en massa planer med kompisar som jag inte vill gå miste om bara för att vikten visar minus. Nej nu jävlar! Önska mig lycka till!


 


/E med två i      

Av Eveliina med två i - 5 juli 2012 15:10

Har varit en riktig slappardag idag. Efter första mellanmålet plockade jag massa ljuvliga jordgubbar och sen så begav jag mig till biblioteket och lånade en ny bok. Efteråt satte jag mig i solen en stund, åt lunch och satt sen i solen en stund till. Sen gav jag mig ut på promenad, vilket var skönt. Har precis ätit andra mellanmålet plus en massa jordgubbar. Om jag ändå ska bli tjock kan jag bli det på jordgubbar, haha. Så nu sitter jag och är jättemätt, puh! Ska kanske vara med några kompisar sen, men får se hur det blir med det.



/E med två i  

Av Eveliina med två i - 5 juli 2012 08:38

Gomorron! Idag ser planerna ut följande: 

  • Sola
  • Gå till biblioteket
  • Sola
  • Kanske vara med kompisar
  • Lata sig
  • Och sola lite till

Kommer nog bli en bra dag.  Ska alla göra idag?


Tumblr_m21a33osbu1qcgfkzo1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards