I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Eveliina med två i - 29 juni 2012 18:52

Idag har man varit ute på promenader och sen messa jag en kompis och vi drog ner på stan.  Blev en hoodtröja, två armband och några tofsar rikare och ett par hundra kronor fattigare, haha. Men det var jättekul!

Varit ute på ännu en promenad precis och hunnit duscha, och om en stund kommer hon hit och vi ska ha filmkväll och sen ska hon förmodligen sova här också.   Det blir niiiiice! Får se vilka filmer det blir.

Ha en mysig fredagskväll!


181109_336812989731518_719697787_n_large




/E med två i

Av Eveliina med två i - 29 juni 2012 09:51

Gomorron! Sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Vädret är sådär, ganska trist. Hade varit kul om det var sol så att man kunde bada, har inte tagit nåt dopp i år ännu.

Vill hitta på en massa saker att göra nu i sommar, ta vara på den, men vet inte hur det blir med det. Kommer väl sitta hemma för det mesta, antar jag.


En tanke som har slagit mig är att jag aldrig känner mig riktigt glad nuförtiden. Vet inte varför. Kommer inte ihåg senaste gången som jag verkligen skrattade tills man grät eller fick ont i magen. Känner mig bara så tråkig och deprimerande. Vill kunna skratta så där härligt igen, och sen när jag tänker tillbaka på det minnet ler jag åt det. Ska det vara för mycket begärt?


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards