I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Eveliina med två i - 28 juni 2012 19:10

Varit ute på promenader nu och käkat middag. Det var härligt att gå men middagen kändes lite sådär. Tyckte det var lite för mycket, men jag åt upp hela ändå. Ska om en stund äta kvällsmat också och får väl se hur det går. Vet inte vad jag ska göra ikväll, utan får väl mysa ner mig med en bok eller nåt. Har varit underbart väder idag.

Har annars misskött mig ganska ordentligt idag, tyvärr. Vet inte hur jag ska vända på allting. Kommer säkert ha gått ner ännu mer till på måndag. Vart tog min motivation och vilja till att bli frisk vägen?


Tumblr_m21a33osbu1qcgfkzo1_500_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 28 juni 2012 14:28

God eftermiddag!  Hur är det med alla?

Har haft det riktigt gött i solen en stund.  Jättehärligt! Fast solen gick i moln. Får hoppas att den kommer fram snart igen.

Har plockat lite av våra supergoda jordgubbar. Var bara tvungen att smaka på en som var utsökt. Mums!

Ska ut och gå senare idag och sen får jag se vad som händer. Har det lite jobbigt just nu med lite ångest, och feg som jag är vågar jag inte utmana den. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vet inte om jag klarar det här, att gå upp i vikt på egen hand. Vet ibland inte varför jag överhuvudtaget äter. Känns meningslöst på nåt sätt. Vill bara gå ner i vikt, bli smalare och smalare. Just nu skulle kanske en inläggning bli lite som en befrielse. Blir bara så trött av alla jobbiga tankar som snurrar runt i skallen. Måste röra på mig si, måste äta så, får inte äta det ena eller det andra, osv. Blir bara så trött och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här, bli fri från alla tankar. Så kanske är en inläggning enda alternativet?


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards