I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Eveliina med två i - 27 juni 2012 19:19

Sorry för dålig uppdatering, har typ inte haft tid! I morse var jag ute och gick och sen när jag kom hem var jag helt slut och la mig för att vila en stund. Förstår inte hur jag kunde vara så trött!

Efter lunchen åkte jag till Tibro för att vara lite med Louise.   Det var jättekul att se och prata med henne igen, det var ett tag sedan. Fast var fortfarande ganska seg och trött och hade ont i magen, som jag fortfarande har av någon anledning, så var kanske inte på mitt bästa humör tyvärr. Vi rastade bl.a hennes hund och solade lite.

Efter jag kommit hem igen åt jag middag. Det blev spagetti och köttfärssås. Tog en ganska stor portion faktiskt!

När vi ätit åkte jag och mamma på ett informationsmöte om nya bostäder i Skövde. Vill så gärna kunna flytta hemifrån och få ett eget ställe där jag kan bestämma själv över mitt liv. Skulle vara jättehärligt! Det varade i en och en halvtimma och sen när jag kom hem igen så gick jag ut på min andra promenad som jag precis har kommit hem från. Så det var min dag typ.


Har annars skött mig rätt dåligt med maten. Har inte haft någon motivation eller lust alls idag så det har väl blivit som det blivit. Får se om det gåt bättre imorrn.


         


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards