I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Eveliina med två i - 15 juni 2012 17:10

Min bror och jag gjorde tacos till middag idag. Det var gott, fast jag fick lite jobbiga tankar efter jag tagit en klick creme fraiche som jag ångrar. Försöker intala mig själv att det inte är farligt, att jag inte kommer att bli fet nu, men det liksom gnager på en. Bli nog bättre snart hoppas jag. Har skött mig sådär annars. Slarvat en del med maten och gått en massa extra. Borde inte ha ångest för lite creme fraiche liksom...

Imorrn bär det i alla fall av till Liseberg! Kommer bli skitkul!  Det var jättelängesen jag var där och har velat åka dit ett tag nu faktiskt. Den här gången ska jag åka Kanonen, som jag aldrig åkt förut (vet, är lite efter). Hoppas allt går bra nu!


Tumblr_lxcir7mvrc1qi23vmo1_400_large


/E med två i 

Av Eveliina med två i - 15 juni 2012 14:08

Varit på skolavslutning nu och det var roligt.  Såg en del bekanta lärare och så och fick träffa Anna. Molntäcket som höll sig framme på morgonen sprack upp och solen ittade fram. Härligt!  Hade gärna velat stanna längre än vad jag gjorde, men var tvungen att cykla hem och käka lunch... -.-' Men det var kul så länge det varade! Får mig att längta tillbaka lite till min gamla skola, haha.

Sen när jag hade kommit hem och ätit slogs jag av ett problem. Vad gör jag nu? Haha, kan fortfarande inte fatta att jag har sommarlov och vet inte riktigt vad jag ska göra med det! Känns som om hela lovet bara kommer att gå utan att jag gör något vettigt av det.


       



/E med två i   

Av Eveliina med två i - 15 juni 2012 08:33

Gomorron på er! Har precis ätit frukost själv, åt allting. Det blev min vanliga gröt med mjölk, macka med ost och apelsinjuice. Gott. 

Idag är planerna följande: Ska ut och gå nu, och sen drar jag på min syrras och Annas skolavslutning. Det är sista året i grundskolan för dom, så vi ska fira det senare.

Tog min första sovmorgon på jag vet inte hur länge. Kändes jätteskönt att få sova ut, även om jag vaknad vid åtta typ!


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards