I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Eveliina med två i - 9 juni 2012 15:22

Fest ikväll, som sagt.  Gjort mig lite i ordning nu, middag om en stund, och sen bär det av mot festligheterna! Kommer bli skitkul! Taggaaaaa!!

Ha en fin lördagskväll allihopa! Puss 


 


Kvällens outfit:

                  

/E med två i

Av Eveliina med två i - 9 juni 2012 11:44

Är ganska trött i huvudet idag och känner mig lite seg. x) jaja. Ikväll är det dags för fest, det gillas starkt! Känner att det verkligen behövs nu och ska bli skitkul. 

Idag har jag annars hunnit vara ute på promenad, dammsugit köket, trappen, mitt egna rum och hallen och dessutom gjort i ordning lite i rummet. Duktig jag känner mig, haha. 

Snart är det dags för lunch. Det blir resten men whatever typ. Blir bra ändå.  Ha en fortsatt mysig lördag! Bloggar mer senare!


Tumblr_m0f6mpjjt51r4ohpro1_400_large


/E med två i   

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards