I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Eveliina med två i - 7 juni 2012 20:29

Allt känns bra, faktiskt, förutom med anorexin. Den är där hela tiden och lägger sig i, och dum som jag är så lyssnar jag på den. Om och om igen. Har haft en del jobbiga tankar idag med maten, fast jag har kunnat hantera dom. Har haft dåligt samvete för att jag lyssnar så mycket på anorexin, känns som om jag sviker alla som tror på. mig, inte minst mig själv. Jag har ju fått mer ansvar nu, och vad gör jag? Fuskar hela tiden så fort jag får tillfälle ungefär. Jag vill ju kunna klara av det här! Jag vill ju ha ett fritt liv, utan mattider och matscheman, kunna röra på mig hur och när jag vill, kunna träna igen... Men jag är så rädd för att gå emot. Ätstörningen känns så trygg, om jag lyssnar på den så blir jag inte fet, jag har kontroll... Men det är fel. Anorexin blir aldrig nöjd. Det borde jag ha lärt mig vid det här laget!

Jag vet inte hur jag ska fixa det här, vad jag vill, vart jag är på väg... Det blir bara fel hur jag än gör, känns det som...


548096_384510461593396_218005411577236_1133006_869814535_n_large


Tumblr_lk8t6oprap1qgretgo1_500_large


Av Eveliina med två i - 7 juni 2012 20:11

Vill länka till en jättefin blogg där en tjej på 17 år skriver om sin tuffa kamp mot ett friskt liv, bort från anorexia. Titta gärna in på den!  


http://agirl-blogg.blogspot.se/



Om någon mer vill byta blogglänk är det bara att fråga!


/E med två i

Av Eveliina med två i - 7 juni 2012 17:33

Har haft en rätt så chill dag i skolan idag.  Såg på film de två första lektionerna, hade ingen matte och sen fick jag gå sista lektionen för att jag var klar med allt. Booyaaa! Då var sista torsdagen avklarad! Nu är man ledig imorrn eftersom jag ska på min brors student, och sen blir det stan och hårfärgning med Elin.  Sounds really good to me!


Nu ska jag åka med pappa och handla lite, och så ska man hitta något till brodern min. Sen ska jag bege mig ut på min andra promenad och sen ska jag nog fixa till lite i rummet.  Blir nog bra.


Ha en fortsatt go' torsdag! Bloggar kanske mer senare!


Dagens outfit:

   


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards