I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Eveliina med två i - 29 april 2012 22:15

Blev en riktigt lyckad och mysig kväll, kan jag säga. Skriver mer imorrn och laddar upp lite bilder också. Nu väntar sängen och en mycket lovande morgondag! 

Gonatt allihopa! 


Cute-pikachu-pokemon-favim.com-240991_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 29 april 2012 12:03

Inte gjort mycket alls nu på förmiddagen, förutom sånt jag inte får (ajabaja!), ätit och haft en promenad med pappa. Ganska skönt ute nu och solen skiner emellanåt. Det gillas! (Y)


Ska dra till Nikki sen där jag, Nikki, Elin och Louise ska ha film-/tacokväll. Det gillas ännu mer! (YY) Vi ska se "Saw 4" och "The Dark Knight".  Ska bli jättekul att göra något sånt igen, för det var grymt längesen! Har saknat det och ska bara njuta av både maten och sällskapet.  Det ser ut som det blir en riktig lyckad söndagskväll!


Nu ska jag precis käka lunch. Det blir någon kombination av wokat, köttfärs och ris. Men det blir nog gott. Hoppas jag. (a)


Bjuder på en lite halvmobbad bild.


 

FYI, tröjan jag köpte igår.  


/Kram E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards