I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Eveliina med två i - 25 april 2012 15:38

Skolan idag flöt på rätt så bra. Och jag åt den där hamburgaren (inget bröd ofc)! Utan någon ångest! Känns bra.  


Men är orolig för imorrn. Det är vägning och samtal då på mottagningen igen. Jag är ärligt talat rädd. Rädd för att ha gått ner igen. Då vet jag inte vad som händer, men tror de kommer att öka på mitt matintag då, och det vill jag inte. Jag är också rädd för att ha gått ner så att pappa inte vill släppa iväg mig på valborg. Det vill jag absolut inte ska ske!

Så idag har jag varit duktig. Jag har bara tagit det lugnt efter skolan och åt mitt mellanmål helt själv (nästan) utan någon som tittade till mig. Kändes bra och är stolt över mig själv! Glad över att jag klarade det och kände inget behov just då utav att försöka minska ner på maten. För jag vill inte gå ner igen. Det vill jag faktiskt inte. Men måste bli bättre på att strunta i tvångstankar och sjuka tankar, för det är jag fortfarande för dålig på. Jag erkänner, jag har åkt dit massor med gånger och lyssnat på anorexin den senaste veckan. Men inte idag! Och jag mår inte speciellt dålig. Kanske kommer det på kvällen? Får väl se hur jag mår då. Jag hoppas bara att vågen visar i alla fall ett litet, litet plus imorrn.




/E med två i  

Av Eveliina med två i - 25 april 2012 14:05

Tänkte passa på att länka en blogg.  Det är en tjej som heter Wilma och är 12 år och som skriver om sin vardag, foto, kompisar, handboll, m.m Skulle vara trevligt om ni ville kika in. 


http://wiillmmaass.bloggplatsen.se/


Om någon mer vill byta blogglänk så skriv en kommentar så ordnar vi det. 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards