I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Eveliina med två i - 3 april 2012 20:43

Just nu känns det inte bra. Mår rätt piss och jag bara hatar min kropp så! Är så jävla fet, ful och äcklig och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen...! Blir bara så trött på allt! Vill bara ge upp, sluta äta och gå tillbaka till hur det var innan jag lades in. Vill må bra igen, vara nöjd över min kropp och mig själv, känna mig duktig och smal... Men nu är allt bara förstört! Jag har förstört allt med att jag äter som en jävla flodhäst hela tiden! Orkar inte med allt det här just nu...! Vill bara vara smal och leva ett normalt liv! Gå på fester, vara med kompisar, uppleva saker utan att tänka på mattider och potionsstorlekar och att jag måste bevakas 24/7! Jag har seriöst inget liv! Vill bara spy på det och mig själv! Vill bara skita i allting! Varför ska allt vara så svårt hela tiden?? Känns som om jag misslyckas hela tiden med allt och att jag aldrig duger som jag är...! Är så jävla trött på allting...!


Imorrn är det dags för samtal och vägning igen. Vill inte väga mig! Vill bara inte! Undrar om de kan tvinga mig...


Tumblr_lxrrhiisgu1qde4zko1_1280_large


Quote-123fe4c8b894636b234ec43a9b2a8d93_h_large

/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards