I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Eveliina med två i - 22 mars 2012 16:41

Var alltså på mottagningen idag för samtal och vägning. Var orolig och negvös innan, både för att ha gått ner och upp i vikt, men vågen visade exakt samma som förra veckan, varken mer eller mindre, så jag överlevde. Blev lite jobbigt sen på samtalet av allt prat om mat och vikt som tvingade upp alla jobbiga känslor till ytan, så plötsligt kunde jag inte hindra tårarna som började rinna. Blev bara för mycket på en gång kände jag.

Vi beslutade i alla fall på mötet att jag ska börja lägga upp maten själv under uppsikt. Det ska bli lite intressant. Tror det kommer gå bra, men får se.


Ikväll ska jag på bio (igen) med Lydia.  Vi ska gå på premiären av "The Hunger Games". Har precis läst ut böckerna och de var rätt bra, så har en del förväntningar på filmen nu. Men det ska bli kul. (Y)



Har för övrigt varit ett underbart vårväder ute med en sol som värmer! Älskart!  Vill ha sommar nu!

Dagens vårinspirerade outfit:


Kollade termometern och den visade nästan 29 grader ute i solen!! Härligt! 

   

/Kram E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards