I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Eveliina med två i - 7 mars 2012 18:41

Helluu!! Har varit i skolan idag vilket var kul att träffa alla kompisar igen.  Måste bara säga att dom förgyller min dag och gör skolan så mycket lättare att härda ut om man säger så. 


Har också haft möte med en dietist och fick ett matschema av henne. Kändes jobbigt att sitta där och prata om hur mycket jag skulle äta. Mådde skit då.


Imorrn ska jag dit till mottagningen igen för att göra något test tror jag, och väga mig. Är nervös inför det och är rädd att jag har rusat upp i vikt igen. Hoppas jag kan hantera det...


 


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards