I'm on my way to brighter days

Alla inlägg under februari 2012

Av Eveliina med två i - 10 februari 2012 10:39

Nu var det grymt längesen jag gjorde något inlägg, och ja, jag lever fortfarande. Har bara inte orkat skriva men kanske borde börja med det igen.

Det som hänt ät att jag varit inlagd och börjat komma igång med att äta. Det har gått riktigt mycket upp och ner men mår i stort sett dåligt hela tiden och känner mig fet och äcklig. Och hur mycket jag än gråter och säger att jag aldrig mer kan äta så fortsätter jag ändå. Har fått ta bort sonden ur näsan så ser inte lika sjuk ut längre (haha). Annars har det väl typ rullat på. Har varit på två besök i skolan och träffat min saknade klass!  Har fått en massa skoluppgifter som jag ligger efter med!

Har ökat massa i vikt och blivit asfet, men får åka på mer permissioner nu och har sovit hemma nästan alla nätter nu den här veckan vilket är skönt. (Y) Känns gött att få komma bort från avdelningen och alla jobbiga tanter som jobbar där. Jag hoppas att jag skrivs ut snart och får börja i skolan igen.


Det var lite av det som hade hänt! Puss!


/E  

Jag vid jul då jag fortfarande hade sonden i (a)


/E med två i



Min Banner

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards