I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Eveliina med två i - 16 februari 2012 11:28

Idag bär det av till Göteborg! Ska på informationsmöte om att studerra och bo i JAPAN! Ska bli jättekul att lyssna på det och det skulle vara ashäftigt att åka till Japan som utbytesstudent eller något. Japan in my  !

Ska åka dit med min pappa och innan mötes ska vi maybe go and shopping in Göteborg a little. Niiice!   Blir nog en bra dag det här!


Länk till de som anordnat mötet: http://gogonihon.com/sv/studera-japanska-utomlands-i-japan 


/Kramisar E med två i


Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards